Srpski kao nematernji jezik – od teorije do primera dobre prakse
U Regionalnom centru za profesionalni razvoj zaposlenih u obrazovanju organizovana je jednodnevna tribina pod nazivom „Srpski kao nematernji jezik – od teorije do primera dobre prakse“. Polaznici tribine bili su nastavnici predmeta Srpski kao nematernji jezik, dok su predavači bili profesori koji taj predmet predaju u osnovnim i srednjim školama, a koji su učestvovali u izradi standarda, planova i udžbenika za osnovce i srednjoškolce za predmet Srpski kao nematernji.
Polaznica tribine bila je i Valentina Nađ iz Zrenjanina, koja Srpski jezik kao nematernji predaje u osnovnoj školi u Mihajlovu.
Kako su istakli sagovornici, tribina je bila odlična prilika da se razmene iskustva, pokažu primeri dobre prakse, kao i da se pokuša doći do razrešenja nedoumica sa kojima se pedagozi susreću u nastavi. Na tribini je prisustvovalo tridesetak pedagoga koji sa osnovcima i srednjoškolcima rade u četrnaest obrazovnih ustanova u osam različitih opština.